مقالات پرینتر

بهترین پرینتر برای کارهای اداری

بهترین پرینتر برای کارهای اداری

پرینتر یک دستگاه الکترونیکی است که اطلاعات دیجیتال را به صورت چاپی بر روی کاغذ یا سایر محیط‌های چاپی تبدیل می‌کند. پرینترها به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در ادارات و محیط‌های کاری به کار می‌روند. شما با توجه به حجم کاری و نوع نیاز اداره، بایستی پرینتر مناسب خود را انتخاب نمایید. برای خرید دستگاه پرینتر اداری بایستی به سراغ فروشگاه‌هایی معتبر رفته که دستگاه‌های اصلی را با ضمانت و کیفیت بالا ارائه دهند. اطلس پرینتر با سابقه و اعتبار بالایی که دارد، بهترین پرینترهای اداری را به صورت اورجینال و با مناسب‌ترین قیمت به خریداران خود ارائه می‌دهد.

اهمیت استفاده از پرینتر در ادارات

اهمیت استفاده از پرینتر در ادارات

دلایل استفاده از پرینتر در اداره‌ها ممکن است نسبت به هر مکان متفاوت باشد اما اهمیت استفاده از پرینتر در دفاتر اداری و تجاری می تواند موارد زیر باشد :

نیاز به چاپ اسناد: در اکثر ادارات، نیاز به چاپ اسناد و مستندات مختلف وجود دارد. این اسناد ممکن است شامل گزارشات، نامه‌ها، فرم‌ها، قراردادها، فاکتورها و سایر اسناد مربوط به فعالیت‌های اداری باشند. با استفاده از پرینتر، این اسناد به راحتی و با کیفیت مطلوب چاپ می‌شوند.

ارتباط با مشتریان و همکاران: پرینترها به ادارات کمک می‌کنند تا اسناد را به راحتی برای مشتریان و همکاران خود چاپ کنند. این امر می‌تواند اطلاعات مهمی مانند پیش‌فاکتورها، فاکتورها، قراردادها و سایر اسناد مربوط به تعاملات تجاری را به طور سریع و موثر انتقال دهد.

نگهداری اطلاعات: چاپ اسناد مهم را می‌توان به عنوان یک روش نگهداری اطلاعات در ادارات استفاده کرد. به طور معمول، اسناد چاپ شده به عنوان نسخه‌های فیزیکی اطلاعات ذخیره می‌شوند و در صورت نیاز به آنها می‌توان به سادگی به آن دسترسی پیدا کرد.

امنیت و حفظ حریم خصوصی: استفاده از پرینترها در ادارات می‌تواند به منظور حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات مفید باشد. به عنوان مثال، در برخی موارد، برخی اسناد محرمانه هستند و نباید در دسترس عموم قرار بگیرند. با استفاده از پرینترهای تنظیم شده، می‌توان این اسناد را به صورت محدود چاپ کرد و دسترسی غیرمجاز به آنها را کاهش داد.

بهبود بهره‌وری: استفاده از پرینترها می‌تواند موجب بهبود بهره‌وری در ادارات شود. پرینتر با قابلیت چاپ سریع و دقیق، اسناد مورد نیاز برای ارتباطات داخلی و خارجی را به سرعت فراهم می‌کند. این موضوع می‌تواند بهبود فرآیندهای کاری و سرعت انجام وظایف را تسهیل کند.

به طور کلی، استفاده از پرینتر در اداره‌ها به دلایلی مانند چاپ اسناد، ارتباط با مشتریان و همکاران، نگهداری اطلاعات، حفظ حریم خصوصی و بهبود بهره‌وری اهمیت دارد. با توجه به نیازهای اداری و نوع فعالیت، ویژگی‌های مورد نظر در پرینتر مشخص می‌شود.

ویژگی های پرینتر اداری چیست؟

ویژگی های پرینتر اداری چیست؟

یک پرینتر اداری خوب، بستگی به نیازهای هر کاربر و هر اداره متفاوت است. اما به صورت کلی بهتر است که پرینتر اداری، توان چاپ روزانه­‌ی بالایی داشته باشد. همچنین در ادارات نمی­توان وقت زیادی صرف چاپ هر برگه کرد؛ بدین رو بایستی سرعت چاپ دستگاه مورد نظر بالا باشد تا پاسخگوی حجم بالای کار باشد. به صورت کلی بایستی به هنگام خرید دستگاه پرینتر اداری، نیازهای خود را از دستگاه در نظر گرفته و با توجه به انتظارات خود یک دستگاه را خریداری نمایید. برای مثال بایستی به سرعت پرینتر، حجم چاپ ماهانه، کیفیت چاپ، اندازه برگه‌ها و… توجه نمایید.

رزولوشن پرینتر

دقت یا رزولوشن پرینتر را با واحد dpi نشان داده که همان تعداد پیکسل­‌هایی است که پرینتر نمایش می­‌دهد. بدین رو هرچه میزان dpi بالا رود، اطلاعات دریافتی از تصویر نیز بالا رفته و در نتیجه جزئیات و کیفیت خروجی نیز بالا می­‌رود. رزولوشن را به دو صورت نوری و درون یابی نشان داده که اغلب عدد کوچکتر همان وضوح نوری دستگاه می­‌باشد. وضوح درون یابی را می­توان توسط برنامه­‌های ویرایش تصویر تغییر داد؛ بدین رو رزولوشن نوری پرینتر بسیار مهم­‌تر می‌باشد. برای مثال وقتی می­گوییم رزولوشن یک پرینتر 1200×600 dpi است، رزولوشن نوری دستگاه شما 600 dpi می‌باشد. حداقل رزولوشن مورد نیاز برای اسناد 300 dpi، برای عکس­‌های معمولی 600 dpi، برای کارهای گرافیکی و تصویری 1200 dpi و برای فیلم، اسلاید و نگاتیو 3200 dpi است.

رنگی یا سیاه و سفید

پرینترهای اداری در دو دسته بندی سیاه و سفید و رنگی بوده که باتوجه به نیازهای خود بایستی به سراغ هر دسته بندی بروید. اگر به چاپ متون رنگی و تصاویر نیاز ندارید، تنها پرینترهای سیاه و سفید را بررسی نمایید. اما اگر به دنبال دستگاهی حرفه‌ای تر بوده که بتوانید تصاویر و اسناد رنگی را با آن پرینت بگیری، بایستی یکی از مدل­‌های پرینترهای اداری رنگی را خریداری نمایید.

سرعت پرینتر

سرعت پرینترها به وسیلهٔ مدل و نوع پرینتر تعیین می‌شود. سرعت پرینترها به صورت صفحات در دقیقه (pages per minute یا ppm) بیان می‌شود که نشان دهندهٔ تعداد صفحاتی است که پرینتر در هر دقیقه می‌تواند چاپ کند. سرعت پرینترها ممکن است بین چند صفحه در دقیقه تا چند ده صفحه در دقیقه متغیر باشد.

پرینت دورو

از دیگر مشخصاتی که برای خرید پرینترهای اداری اهمیت دارد، قابلیت پرینت دورو خودکار می­‌باشد. دیگر با وجود این قابلیت، نیاز به پشت و رو کردن برگه­‌ها به صورت دستی ندارید. این دستگاه­‌ها به صورت اتوماتیک هردو روی برگه­‌ها را پرینت نموده و در زمان شما صرفه جویی می­‌کند.

نحوه اتصال به دستگاه‌­ها

نحوه اتصال پرینترها به دستگاه‌­های دیگر متفاوت بوده که بایستی به این موضوع نیز دقت کنید. به عنوان نمونه درگاه­‌های ارتباطی USB 1.0، USB 2.0، USB 3.0 و… در پرینترها وجود دارد که مشخصا اتصال USB 3.0 به نسبت USB 1.0 و USB 2.0 سرعت بیشتری دارد و در برخی دستگاه‌­های جدید و مدرن به کار رفته است. اتصالات دیگری همچون Wi-Fi، Ethernet و… نیز در دستگاه‌­های پرینتر وجود دارد.

سایز پرینت

پرینترهایی با سایز کاغذ A4، A3، و… وجود دارد که باتوجه به نیاز خود می‌­بایست یکی را انتخاب نمایید. البته اکثر پرینترهای اداری از سایز کاغذ A4 پشتیبانی می­‌کنند. بدین رو اگر با کاغذهایی با سایزهای متفاوت سر و کار دارید، بایستی مدل­‌های مختص به آن سایزها را خریداری کنید.

کاربری

پرینترها به صورت عمده به سه نوع تک‌کاره، سه‌کاره و چهارکاره تقسیم می‌شوند. این تقسیم بر اساس تعداد وظایف و قابلیت‌هایی که پرینتر انجام می‌دهد صورت می‌گیرد. در زیر به توضیح هر کدام از این سه نوع پرینتر می‌پردازیم:

پرینتر تک‌کاره (Single-Function Printer):
پرینتر تک‌کاره فقط قابلیت چاپ سند‌ها را دارد و وظیفه‌های دیگری مانند اسکن یا کپی را انجام نمی‌دهد. این نوع پرینترها معمولاً ساده‌تر و ارزان‌تر هستند و مناسب برای محیط‌هایی هستند که نیاز به وظایف اسکن و کپی ندارند.

پرینتر سه‌کاره (Multifunction Printer):
پرینتر سه‌کاره علاوه بر قابلیت چاپ، دارای قابلیت‌های اسکن و کپی نیز می‌باشد. این نوع پرینترها چندین وظیفه را در یک دستگاه انجام می‌دهند و معمولاً در محیط‌های کاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از پرینتر سه‌کاره، می‌توانید به راحتی اسناد را چاپ کرده، اسناد را اسکن و به صورت دیجیتال ذخیره کرده و همچنین اسناد را کپی کنید.

پرینتر چهارکاره (All-in-One Printer):
پرینتر چهارکاره یا All-in-One Printer، علاوه بر قابلیت چاپ، اسکن و کپی، قابلیت فکس (ارسال و دریافت فکس) را نیز داراست. این نوع پرینترها به علت قابلیت ارائه تمامی وظایف اداری در یک دستگاه، در محیط کاری و اداری پرکاربرد هستند. با استفاده از پرینتر چهارکاره، می‌توانید به راحتی اسناد را چاپ کرده، اسناد را اسکن و به صورت دیجیتال ذخیره کرده، اسناد را کپی کنید و همچنین فکس ارسال و دریافت کنید.

امکانات دستگاه

با مدرن شدن و پیشرفته شدن دستگاه پرینتر، امکانات و ویژگی­‌های مدرن­‌تری نیز در دستگاه تعبیه شده است. برای نمونه در دستگاه‌­های جدیدتر می­توان شاهد قابلیت‌­هایی نظیر نمایشگرهای لمسی، پرینت دو طرفه، اتصالاتی چون بلوتوث و وای‌فای بود.

پرینتر اداری چه برندی بخرم؟

پرینتر اداری چه برندی بخرم؟

برندها و کمپانی­‌های بسیاری، انواع پرینترهای اداری را با حجم کاری متنوع تولید نموده‌­اند. بدین رو برای خرید پرینتر اداری می­توانید با گزینه­‌های انتخابی بیشتری به خرید بپردازید. برندهای معتبری همچون کداک، اپسون، کانن، برادر، اچ پی، ای ویژن، فوجیتسو، پلاستک و… تنوع بالایی در تولید پرینترهای اداری دارند.

پرینتر اداری ارزان قیمت

قیمت بهترین پرینترهای اداری با توجه به امکانات و ویژگی‌‌­هایی که دارد، متفاوت است. البته برند دستگاه نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می­‌دهد. بدین رو بایستی نیازهای خود از پرینتر و بودجه را در نظر بگیرید، سپس با توجه به تمامی این فاکتورها دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از ویژگی­‌هایی که بایستی در نظر بگیرید می‌­توان به توان کاری دستگاه، سرعت پرینتر، دقت پرینتر و… اشاره کرد. برای انتخاب راحت­‌تر شما، فروشگاه اینترنتی اطلس پرینتر چندین مدل از بهترین پرینتر لیزری اداری از برندهای متفاوت را در ادامه به شما معرفی کرده است تا بتوانید در ابتدا با این دستگاه‌ها آشنا شده و سپس با بررسی‌های لازم یکی را برگزینید.

البته اگر قصد خرید پرینتر استوک را دارید نیز می­‌توانید به راحتی و با هزینه­‌ی مناسب­‌تر خرید خود را از اطلس پرینتر انجام دهید. قیمت پرینتر اداری دست دوم بسیار مناسب­‌تر و مقرون به صرفه‌­تر از مدل نوی آن می‌­باشد.

پرینتر لیزری اداری

ماده­‌ی مصرفی مورد استفاده در پرینترهای لیزری اداری با پرینترهای جوهرافشان متفاوت است. مشخص است که در پرینترهای جوهر افشان از جوهر استفاده می‌­کنند اما در پرینترهای لیزری از پودر تونر استفاده می­‌شود. در پرینترهای لیزری برای انجام عملیات پرینت، شما از طریق سیستم، دستور را به دستگاه پرینتر ارسال می­‌کنید و سیستم جریان زیادی از داده‌­های الکترونیکی را به پرینتر لیزری می‌­فرستد. مدار الکترونیکی درون دستگاه پرینتر لیزری، معنی و مفهوم داده­‌های ارسالی را متوجه شده و دستورهای بعدی را ارسال می‌­کند. این مدار، سیم­‌های کرونا را فعال کرده تا با ولتاژ بالا، بار الکتریکی استاتیکی را به هرچه در نزدیکی آن وجود دارد، اعمال نماید.

با کشیده شدن اسکن لیزری بر درام، نیروی الکترواستاتیکی (الکتریسیته ساکن) بر روی آن ایجاد می‌شود. چرخ شارژکننده با نیروی الکترواستاتیکی، سبب شارژ چرخ هدایت کننده می­‌شود. با ارسال پرتوی لیزر به سوی آینه­‌ی چند ضلعی، تصویر بر روی درام ایجاد می­‌شود. سپس ذرات پودر تونر، با همان نیروی الکترواستاتیکی به تصویر بر روی چرخ جذب می­‌شوند. در وهله­‌ی بعدی ذرات تونر از درام به کاغذ منتقل می­‌شود. این ذرات هنوز بر روی کاغذ ثابت نیستند و به گرما نیاز دارند تا ثبات پیدا کنند. بدین رو کاغذ از میان دو غلطک فیوزینگ گذر کرده و گرما و فشار فیوزر، تونر را بر روی کاغذ ثابت می­‌کند.

پرینتر لیزری تک کاره مناسب اداره

پرینتر تک کاره تنها برای انجام یک وظیفه اصلی که همان چاپ است، طراحی شده است. از این پرینترهای تک کاره در ادارات، تنها برای ایجاد نسخه‌های چاپی از اسناد متنی یا تصویری استفاده شده و اعمالی همچون اسکن و کپی را نمی­توانند انجام دهند.

پرینتر اچ پی HP M706n

پرینتر اچ پی HP M706n

این دستگاه یکی از بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید اداری می­‌باشد. پرینتر تک رنگ اچ پی M706n دارای سینی 250 برگ و توان کار ماهیانه 65000 برگ می­‌باشد. این دستگاه با سرعت 35 برگ در دقیقه عملیات پرینت را انجام می‌دهد. از مشخصات کلیدی این مدل پرینتر می‌توان به قابلیت چاپ با دقت و وضوح بالا، توانایی استفاده از هر نوع کاغذ و انواع درگاه‌های ارتباطی اشاره کرد. وزن پرینتر سیاه و سفید لیزری M706n، 17 کیلوگرم و ابعاد آن 295×425×500 میلی‌متر می‌باشد. طراحی پرینتر اچ پی HP M706n بسیار مقاوم و باکیفیت می‌­باشد.

  • سایز چاپ: A3
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 12000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250 برگ
  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت

پرینتر اچ پی HP M607dn

پرینتر اچ پی HP M607dn

پرینتر تک کاره اچ پی M607dn با داشتن ظرفیت سینی 100+500 برگ و توان کار ماهیانه 250000 برگ، یکی از بهترین پرینتر لیزری اداری تک کاره شرکت اچ پی به شمار می‌رود. این دستگاه پرینتر سیاه و سفید، با سرعت 55 برگ در دقیقه فرایند پرینت را انجام می‌دهد. پرینتر تک رنگ لیزری M607dn، از وزن 27.2 کیلوگرم و ابعاد 380×466×431 میلی‌متر برخوردار می­‌باشد. طراحی پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn به گونه‌­ای است که از بهترین گزینه‌­های انتخابی برای ادارات به شمار می­‌رود.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 11000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 100+500 برگ
  • حافظه پرینتر: 512 مگابایت

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M555dn

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M555dn

یکی دیگر از پرینترهای دورو و رنگی اچ پی، پرینتر اچ پی M55dn بوده که دارای ویژگی‌هایی چون چاپ دوطرفه اتوماتیک، پورت‌های ارتباطی متنوع، توان کاری عالی، نمایشگر رنگی و لمسی، کاربری آسان و نصب بی‌دردسر می­‌باشد. ظرفیت کار ماهیانه این پرینتر 10000 برگ بوده و طول عمر مفید بالایی دارد. پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M555dn دارای نمایشگر لمسی 6.9 سانتی‌متر بوده و با سرعت 40 برگ در دقیقه کار می‌کند. سینی چندمنظوره‌ی این دستگاه پرینتر رنگی، ظرفیت 100 برگ و سینی ورودی آن ظرفیت 550 برگ کاغذ را داشته و از قابلیت ADF نیز پشتیبانی می‌کند. این پرینتر اچ پی از وزن 27.5 کیلوگرم و ابعاد 381×480×457 میلی‌متر برخوردار است.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی:USB 2.0, Ethernet,
  • قفل هوشمند
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: مشکی 5500 برگ، رنگی 4500 برگ
  • ظرقیت سینی کاغذ: 100 برگ- 550 برگ
  • حافظه پرینتر: 1GB

پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro 4003dn

پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro 4003dn

کاربری پرینترهای لیزرجت برای دفاتر کوچک یا متوسط مناسب می‌­باشد. پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro 4003dn  را می­‌توان به عنوان یکی از بهترین پرینتر تک کاره اداری معرفی نمود. این دستگاه می­تواند با سرعت 40 برگ در دقیقه عملیات چاپ را انجام دهد. این دستگاه دارای وزن 8.5 کیلوگرم و ابعاد 381×357×216 میلی‌متر می‌­باشد. نمایشگر LCD در این دستگاه، کاربری را بسیار آسان و راحت کرده است.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 3050 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: بالای 300 برگ
  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M611dn

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M611dn

شرکت محبوب اچ پی با معرفی پرینتر سیاه و سفید اچ پی HP M611dn ، یکی از بهترین گزینه‌­های خرید پرینتر اداری را روانه­‌ی بازار کرد. سرعت این دستگاه 65 برگ در دقیقه بوده و طراحی ساخت پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M611dn در برابر ضربات و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌­دهد. این دستگاه تک کاره، وزن 21.6 کیلوگرم و ابعاد 381×464×431 میلی‌متر دارد.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 10500 برگ
  • توان کار ماهانه: 275000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 100+550 برگ
  • حافظه پرینتر: 512 مگابایت
  • سرعت پردازنده: 1.2 گیگاهرتز

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M609x

پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M609x

از دستگاه­‌های کاربردی و محبوب شرکت اچ پی بایستی به اچ پی HP M609x اشاره کرد. این پرینتر با سرعت چاپ 75 برگ در دقیقه کار می­‌کند. پرینتر اچ پی HP LaserJet Enterprise M609x تک کاره بوده و دارای وزن 26.3 کیلوگرم و ابعاد 505×464×431 میلی‌متر می‌­باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 11000 برگ
  • توان کار ماهانه: 300000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 550+100 برگ
  • حافظه پرینتر: 512 مگابایت
  • سرعت پردازنده: 1.2 گیگاهرتز

پرینتر تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP236dw

پرینتر تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP236dw

برای معرفی یکی از بهترین پرینترهای تک کاره رنگی کانن بایستی پرینتر کانن LBP236dw را نام برد. این پرینتر با سرعت چاپ 38 برگ در دقیقه عملیات پرینت را انجام می­دهد. پرینتر کانن Canon i-SENSYS LBP236dw  از وزن 9.5 کیلوگرم و ابعاد 250×373×401 میلی‌متر برخوردار است.

  • سایز چاپ: A4
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 1200×1200 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 3100 برگ
  • توان کار ماهانه: 80000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 550+100 برگ
  • حافظه پرینتر: 1 گیگابایت
  • سرعت پردازنده: 1.2 گیگاهرتز

پرینتر لیزری چندکاره برای ادارات

پرینترهای چند کاره به دو دسته­‌ی پرینترهای سه کاره و پرینترهای چهار کاره تقسیم می­‌شوند. پرینترهای سه کاره، علاوه بر چاپ، قابلیت اسکن و کپی را دارند و برای ادارات بسیار مناسب هستند. پرینترهای چهارکاره، دستگاه چاپ چندمنظوره بوده که توان انجام چهار وظیفه اصلی یعنی چاپ، اسکن، کپی و فکس را دارا هستند. درواقع پرینترهای چندکاره به عنوان یک گزینه‌ی جامع برای انجام عملیات­‌های چاپ، اسکن، فکس و کپی مدارک و اسناد در ادارات شناخته می‌شوند.

پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP 4103fdw

با پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP 4103fdw می‌توانید سرعت کاری بالا را انتظار داشته باشید. سرعت انجام عملیات­‌های چاپ و کپی در این پرینتر 40 برگ در دقیقه بوده و 80 هزار برگ نیز خروجی ماهانه‌ی آن می‌باشد. ابعاد و وزن پرینتر 4103fdw به ترتیب 323×390×420 میلی‌متر و 12.6 کیلوگرم می‌­باشد. سرعت فکس برای هر برگ 6 ثانیه و سرعت اسکن یک رو سیاه و سفید 24 برگ و رنگی 20 برگ در دقیقه در این دستگاه می‌باشد. سرعت اسکن دو روی این دستگاه 46 برگ به صورت تک رنگ و 34 برگ به صورت رنگی در دقیقه می­‌باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری سیاه و سفید
  • پورت ارتباطی: USB 2.0، Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • قابلیت تغذیه کننده خودکار (ADF): دارد (50 برگ)
  • رزولوشن چاپ: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن اسکن: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • رزولوشن فکس: 300×300 dpi
  • حافظه فکس: 400 برگ
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 2000 تا 5000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250+100 برگ
  • حافظه پرینتر: 512 مگابایت

پرینتر کانن Canon i-SENSYS MF237w

پرینتر کانن Canon i-SENSYS MF237w

اگر قصد تهیه‌­ی دستگاهی همه کاره برای اداره یا شرکت خود را دارید، بایستی به پرینتر کانن MF237w توجه ویژه داشته باشید. سرعت کپی و پرینت این دستگاه کانن، 23 برگ در دقیقه بوده و توان کار ماهانه 15 هزار برگ را دارد. ابعاد و وزن پرینتر کانن Canon i-SENEYS MF237w به ترتیب 375×391×360 میلی‌متر و 11.4 کیلوگرم است.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری تک رنگ
  • کاربری: چهار کاره (پرینت، کپی، اسکن)
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • رزولوشن چاپ: 600×600 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • رزولوشن اسکن: 600×600 dpi
  • رزولوشن فکس: 400×200 dpi
  • حافظه فکس: 256 برگ
  • سرعت فکس: 3 ثانیه برای هر برگ
  • سرعت اسکن: 20 برگ در دقیقه سیاه و سفید، 15 برگ در دقیقه رنگی
  • حجم کارتریج: 2400 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250 برگ
  • حافظه پرینتر: 265 مگابایت
  • ظرفیت ADF: 35 برگ
  • دارای نمایشگر LCD لمسی 6 خطی
  • اتصالات: USB 2.0, Etherne, Wi-Fi

پرینتر کانن Canon imageCLASS MF455dw

پرینتر کانن Canon imageCLASS MF455dw

از سری پرینترهای لیزری چهار کاره شرکت معتبر کانن می­توان به پرینتر همه کاره کانن Canon MF455dw اشاره نمود. با وجود قابلیت چاپ دو رو خودکار می‌­توان از اتلاف زمان در ادارات کاهید. سرعت کپی و پرینت این دستگاه کانن، 40 برگ در دقیقه بوده و دارای ظرفیت کار ماهانه 4000 برگ می­‌باشد. ابعاد و وزن پرینتر کانن Canon imageCLASS MF455dw به ترتیب 392×464×453 میلی‌متر و 16.2 کیلوگرم می‌­باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری تک رنگ
  • کاربری: چهار کاره (پرینت، کپی، اسکن)
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن: 600×600 dpi
  • حافظه فکس: 512 برگ
  • سرعت فکس: 3 ثانیه برای هر برگ
  • سرعت اسکن: 70 برگ در دقیقه
  • حجم کارتریج: 3100 برگ
  • توان کار ماهانه: 4000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250+100 برگ
  • حافظه پرینتر: 1000 مگابایت
  • ظرفیت ADF: 50 برگ
  • دارای نمایشگر
  • اتصالات: USB 2.0, Etherne, Wi-Fi

پرینتر رنگی مناسب برای کارهای اداری

اگر نیاز به پرینت تصاویر دارید یا قصد چاپ اسناد رنگی را دارید، بایستی به سراغ این دسته بندی بروید و دستگاه­‌هایی که از کارتریج رنگی پشتیبانی می­‌کنند را انتخاب نمایید. بدین منظور تعدادی از بهترین پرینترهای رنگی اداری را معرفی نموده­‌ایم.

پرینتر اچ پی HP Pro MFP M479fdw

پرینتر اچ پی HP Pro MFP M479fdw

با پرینتر اچ پی M479fdw می­توانید فرایندهای چاپ و کپی را با سرعت 29 برگ تک رنگ و 20 برگ رنگی در دقیقه انجام داد. لازم به ذکر است که سرعت چاپ دوروی این دستگاه 16 برگ در دقیقه می‌باشد. اسکنر این دستگاه از نوع Flatbed بوده و از قابلیت ADF برخوردار می­‌باشد. بعلاوه تکنولوژی اسکن آن CIS است و توانایی اسکن با سرعت 19 برگ در دقیقه تک رنگ و 10 برگ در دقیقه رنگی را دارا است. پرینتر HP Pro MFP M479fdw با وزن 22.6 کیلوگرم و ابعاد 400×416×461 میلی‌متر تولید شده است.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری رنگی
  • پورت ارتباطی: USB 2.0، Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • قابلیت تغذیه کننده خودکار (ADF): دارد (50 برگ)
  • رزولوشن چاپ: 600×600 dpi
  • رزولوشن اسکن: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • رزولوشن فکس: 300×300 dpi
  • حافظه فکس: 400 برگ
  • دارای نمایشگر
  • توان کار ماهانه: 50000 برگ
  • حجم کارتریج: 2400 برگ مشکی، 2100 برگ رنگی
  • ظرفیت سینی کاغذ: 300 برگ
  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت

پرینتر اچ پی HP laserjet Pro MFP M182n

پرینتر اچ پی HP laserjet Pro MFP M182n

پرینتر اچ پی HP laserjet Pro MFP M182n از بهترین پرینترهای سه کاره رنگی اچ پی بوده که با سرعت 16 برگ در دقیقه عملیات پرینت و کپی را انجام می­دهد. توان کار ماهیانه­ی این پرینتر سه کاره، 30 هزار برگ می­باشد. وزن این پرینتر 15.7 کیلوگرم و ابعاد آن 420×380×292.6 میلی‌متر است. اسکنر دستگاه چندکاره M182n تخت و سرعت آن 15 صفحه (سیاه و سفید) و 8 صفحه (رنگی) در دقیقه می­باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری رنگی
  • پورت ارتباطی: USB 2.0، Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن چاپ: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن اسکن: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 1050 برگ مشکی، 850 برگ رنگی
  • ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ
  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت
  • پردازنده: 800 مگاهرتز

پرینتر اچ پی HP M5225n

پرینتر اچ پی HP M5225n

پرینتر اچ پی M5225n یک دستگاه چاپ سریع و بهینه با کارایی بالاست. به صورت میانگین می‌توان 75000 برگ پرینت باکیفیت را به صورت ماهیانه از این دستگاه انتظار داشت. طول عمر بالای پرینتر اچ پی HP M5225n و متریال به کار رفته در تولید آن سبب شده تا بتوان مدت زمان زیادی از این پرینتر فوق العاده استفاده نمود. سرعت پرینت این دستگاه 20 برگ در دقیقه می­‌باشد. این دستگاه با هر نوع سیستم عاملی سازگاری دارد و دارای وزن 43 کیلوگرم و ابعاد 338×599×545 میلی­‌متر می‌­باشد.

  • سایز چاپ: A3
  • پورت ارتباطی: USB 2.0, Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • رزولوشن: 600×600 dpi
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 7000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250+100 برگ
  • حافظه پرینتر: 192 مگابایت

پرینتر اداری hp

از معتبرترین و محبوب­‌ترین برندهای تولید پرینتر، برند اچ پی می‌­باشد. تولیدات این برند طرفداران بسیاری دارد. قیمت بهترین پرینترهای اداری hp به نسبت ویژگی‌­هایی که دارد، مناسب و مقرون به صرفه می‌­باشد.

پرینتر اچ پی HP laserjet MFP 438n

پرینتر اچ پی HP laserjet MFP 438n

از امتیازات بارز این پرینتر بایستی به پشتیبانی از سایز کاغذ A3 اشاره کرد. سرعت چاپ و کپی پرینتر HP 438n، به میزان 22 برگ در دقیقه بوده و توان کار ماهانه­‌ی 50 هزار برگ دارد. وزن پرینتر اچ پی HP laserjet MFP 438n  25 کیلوگرم می‌­باشد و دارای ابعاد 560×540×417 میلی‌متر است.

  • سایز چاپ: A3
  • نوع چاپ: لیزری سیاه و سفید
  • پورت ارتباطی: USB 2.0، Ethernet
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • رزولوشن چاپ: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن اسکن: 600×600 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • دارای نمایشگر
  • حجم کارتریج: 7400 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 100+250 برگ
  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت

پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP M428fdw

پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP M428fdw

دستگاه پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP M428fnw جزء بهترین دستگاه‌­های تک رنگ چهار کاره می‌­باشد. سرعت پرینت و کپی این پرینتر 38 برگ در دقیقه بوده ودارای سرعت اسکن 29 برگ در دقیقه می­‌باشد. این پرینتر چند کاره اچ پی از حافظه فکس 400 برگ برخوردار بوده و توان کار ماهیانه­‌ی این پرینتر 80 هزار برگ است. ابعاد این پرینتر کمپانی اچ پی 323×390×420 میلی‌متر و وزن آن 12.6 کیلوگرم می‌­باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری تک رنگ
  • کاربری: چهار کاره (پرینت، کپی، اسکن، فکس)
  • قابلیت چاپ دو رو: دارد
  • رزولوشن چاپ: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن کپی: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن اسکن: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن فکس: 300×300 dpi
  • حجم کارتریج: 3000 برگ
  • ظرفیت سینی ورودی کاغذ: 550 برگ
  • ظرفیت سینی خروجی کاغذ: 150 برگ
  • حافظه پرینتر: 512 مگابایت
  • ظرفیت ADF: 50 برگ
  • دارای نمایشگر لمسی رنگی
  • اتصالات: USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi

پرینتر اچ پی HP Laser MFP 135w

پرینتر اچ پی HP Laser MFP 135w

پرینتر سه کاره 135w از فناوری لیزری تک رنگ برخوردار می‌­باشد. سرعت چاپ و کپی پرینتر اچ پی HP Laser MFP 135w به میزان 20 برگ در دقیقه بوده و توان ماهیانه 10000 برگ دارد. عمق اسکن این دستگاه 8 بیتی (تک رنگ) و 16 بیتی (رنگی) است. ابعاد این پرینتر 406×359.6×253 میلی‌متر و وزن آن 7.46 کیلوگرم می‌باشد.

  • سایز چاپ: A4
  • نوع چاپ: لیزری سیاه و سفید
  • کاربری: سه کاره (پرینت، کپی، اسکن)
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • رزولوشن چاپ: 1200×1200 dpi
  • رزولوشن کپی: 600×600 dpi
  • رزولوشن اسکن: 600×600 dpi
  • حجم کارتریج: 1000 برگ
  • ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ
  • حافظه پرینتر: 128 گیگابایت

پرینتر اداری از کجا بخریم؟

به منظور خرید پرینتر اداری، می‌­بایست به سراغ فروشگاه­‌های معتبری که این دستگاه‌­ها را با کیفیت اصلی و اورجینال به فروش می­‌گذارند بروید. در فروشگاه اینترنتی اطلس پرینتر می­‌توانید این پرینترهای اداری را در برندها و مدل­‌های متنوع یافت نموده و با بهترین متریال و به صورت اورجینال تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید رایگان پرینتر اداری، می­‌توانید با متخصصان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *